Pravila akcije. Uslovi korišćenja Promotivnih kodova

  1. Termini
    • Promotivni kôd je specifičan niz simbola, uz čiju se aktivaciju i poštovanje drugih uslova za korišćenje Promotivnog koda, Korisniku odobrava Popust.
    • Popust je popust koji se daje Korisniku za usluge transporta u iznosu navedenom u mobilnoj aplikaciji Yandex Go prilikom objavljivanja informacija o potencijalnoj potražnji Korisnika za uslugama prevoza (u daljem tekstu narudžbina) putem Yandex Go mobilne aplikacije.
    • Kupon je dokument (uključujući papirnu karticu ili druge materijale; poster ili druge medije namenjene javnom gledanju; bilo koji drugi promotivni materijal/poruku, uključujući i elektronski oblik) koji sadrži Promotivni kôd i/ili uslove za davanje Popusta.
  2. Informacija o Promotivnom kodu može biti podeljena sa Korisnikom njegovim navođenjem u Kuponu.
  3. Promotivni kôd daje pravo na dobijanje Popusta u iznosu navedenom u Kuponu, uz poštovanje uslova za korišćenje Promotivnog koda, takođe navedenih u Kuponu i ovim Pravilima. Takvi uslovi mogu uključivati jedan ili više sledećih uslova:
    • davanje Popusta samo prilikom prve vožnje, odnosno prve narudžbine preko Yandex Go servisa (Yandex Taxi) uz korišćenje odgovarajućeg telefonskog broja Korisnika i/ili Povezane platne kartice Korisnika i/ili mobilnog uređaja Korisnika, uzimajući u obzir odredbe tačke 8. ovih Uslova;
    • davanje Popusta za prvih nekoliko vožnji (na primer, „za prve tri vožnje“). U ovom slučaju Popust se obezbeđuje za prvu vožnju kako je definisano u tački 3.1 ovih Uslova, kao i za odgovarajući broj narednih vožnji, uz uslov da je prva vožnja izvršena uz korišćenje Promotivnog koda;
    • davanje Popusta samo za bezgotovinsko plaćanje, odnosno pri bezgotovinskom plaćanju transportnih usluga pomoću Povezane platne kartice (uključujući ograničenja za izdavaoca čije su kartice uključene u promociju) u mobilnoj aplikaciji Yandex Go;
    • davanje Popusta samo ako su određeni parametri odabrani prilikom naručivanja pomoću mobilne aplikacije Yandex Go (uključujući pojedinačne tarife);
    • davanje Popusta samo pri izvršavanju vožnji koje su povezane sa korišćenjem mobilne aplikacije Yandex Go unutar određene teritorije (uključujući ograničenja u gradovima, početnim i/ili krajnjim tačkama maršrute) i/ili u određenom periodu. Nakon navedenog perioda, Promotivni kôd postaje nevažeći.

    Za bezgotovinsko plaćanje prihvataju se samo fizičke platne kartice; ne prihvataju se pripejd virtuelne platne kartice i druge kartice u elektronskom obliku, kao i druga elektronska sredstva plaćanja. Ostala ograničenja mogu biti postavljena u Uslovima korišćenja Servisa za određenu zemlju. Ona su dostupna preko linka na Internetu: https://yandex.com/legal/yandexgo_termsofuse.

    Ukoliko takva teritorija i/ili period nisu naznačeni u Kuponu i/ili na Sajtu, smatra se da je teritorija ograničena na grad i region gde je organizovana distribucija Kupona/Promotivnih kodova; period se smatra ograničenim vremenom tokom kojeg je odgovarajući Kupon/Promotivni kôd dostupan za javno informisanje.

  4. Promotivni kôd važi u gradovima u kojima postoji usluga Yandex Go (Yandex Taxi) u zemlji u kojoj se Promotivni kôd distribuira, osim ako je drugačije navedeno u Promotivnom kodu.
  5. Iznos Popusta je naveden uzimajući u obzir primenljive poreze, osim ako nije drugačije naznačeno u Promotivnom kodu/Kuponu ili u mobilnoj aplikaciji Yandex Go prilikom aktiviranja Promotivnog koda.
  6. Jedan korisnik može koristiti Promotivni kôd samo jednom, osim ako nije drugačije navedeno u Kuponu ili u mobilnoj aplikaciji Yandex Go.
  7. Razlika između cene vožnje i iznosa Popusta, kao i sam iznos Popusta, ne plaćaju se novcem.
  8. Popust pružaju samo partneri informacionog servisa Yandex Go koji imaju pristup servisu i prihvataju narudžbine korisnika.
  9. Radi suprotstavljanja nepoštenoj upotrebi Promotivnih kodova i/ili zloupotrebi prilikom korišćenja Promotivnih kodova, Yandex zadržava pravo da koristi druge načine provere koje nisu izričito navedene u ovim Uslovima, uključujući, ali ne ograničavajući se na proveru da li Korisnik zaista kreira prvu narudžbinu za korišćenje servisa Yandex Go (prva vožnja), kao i odbijanje davanja Popusta ako se otkrije odgovarajuća zloupotreba i/ili nepošteno korišćenje Promotivnog koda.
  10. Korišćenje Promotivnog koda možda neće biti dostupno iz tehničkih razloga ako Korisnik ne ažurira mobilnu aplikaciju Yandex Go na najnoviju dostupnu verziju i/ili iz drugih razloga. Iz tehničkih razloga, Popust za korišćenje Promotivnog koda, čiji je uslov bezgotovinsko plaćanje narudžbine, možda neće biti dostupan ako se način plaćanja promeni u gotovinski i/ili se način plaćanja naknadno vrati na bezgotovinsko plaćanje.
  11. Aktivacija Promotivnog koda podrazumeva potpunu saglasnost Korisnika sa ovim uslovima.
  12. Prilikom razmatranja zahteva u vezi sa aktivacijom ili korišćenjem promotivnih kodova, servis za podršku Yandex Go ima pravo da zatraži, a korisnik koji je podneo zahtev dužan je da dostavi potvrdu o prijemu Promotivnog koda: fotografiju kartice sa Promotivnim kodom, snimak ekrana stranice sa Promotivnim kodom i/ili drugom potvrdom prema uputstvima službenika podrške. Ako takva potvrda nije dostavljena, Yandex Taxi zadržava pravo da odbije da pruži Popust.

Kako se aktivira Promotivni kôd

Promotivni kôd se može koristiti samo nakon aktivacije. Da biste aktivirali Promotivni kôd, morate ga uneti u posebno polje pre nego što naručite u mobilnoj aplikaciji Yandex Go.

Ako ne možete da aktivirate promotivni kôd, pišite službi za podršku preko opcije u mobilnoj aplikaciji Yandex Go ili na support@taxi.yandex.com.